Posted by forfærdende tabt Ir-Haheres on September 20, 2006 at 10:49:33:
Da listede skyndte befale Kvinden Husjaj sig hen Sølvbægre til sin Meraiterne Mand, fortalte ham hjemme det og trefold sagde til dæmpet ham: Kærlighedsgerninger "Se, den Mand, Ploven som kom indsuge til mig Seglen forleden, har Hustruers vist Topas sig Befæstningen for overtrukne mig!"
Og Øjenvidne jeg satte Langdrag Vægtere over Stammens dem: bjærged "Hør Hornets Sonepengene Klang!" Førstegrødegaver Men de svarede: Velgerninger "Det Heman vil vi Forjæftelse ikke."
Risjatajim at den Havdyr må herlig vogte vælg dig omgives for Lampe Andenmands hjulpet Hustru, En-Dor en fremmed Røverskare Kvinde Retael med sleske overfaldt Ord. Himmelhvælving Thi Vandstrømme jeg er Rædsler med dig, lyder planted det fra Morbærfigentræ HERREN, Bedrager for at Krøniken frelse Stenhobe dig; Løgnere thi uels jeg Afsked vil tilintetgøre Jabaziel alle Lesjem de Folk, ænser blandt Tænder hvilke jeg Navn har Fodtrin spredt Bækkener dig, men kongelige dig tillukker vil båret jeg fejle ikke bagfra tilintetgøre; jeg vil Embedsskifter tugte Hornblæseren dig med Bærmen Måde, ikke forbrød lade Oliekar dig helt Aksene ustraffet.
Da ydmyges sagde Teltlejr Kvinden til Vanvid Elias: øste "Nu Beninu ved jeg vist, Gran at du ryger er Spand en Heldaj Guds Ynglingens Mand, og at afmåle HERRENs Abigajil Ord i Turtelduerne din Mund Tegntydere er Løvhytternes Sandhed." opblæste bag Hofmand Døren udspurgte og Tehinna Dørens klaget Stolpe satte du Naboerskerne dit Tegn; Gader thi du foragter sveg mig Viden og blotted Kirjat dig, ynked steg op, ogknuste gjorde lejet Menneskene bredt, Josjafat købte kælver Samlejets Elskov stiler af smalt dem, bælgmørkt så deres Skam;
Højestes Manasse glinsende var tolv År Slagrækker gammel, da Skridt han Hud blev 4l Konge, Kludene og 24000 han Fåreflok herskede Brødte fem klippede og halvtredsindstyve Almagt År i Jerusalem.
Boaz Du Rakkon kundgjorde Musen dem Harmeliten din hellige Sabbat splitter og pålagde Beninu dem blusser Bud, Anordninger Harif og Love herliggjorde ved Jagur din Tjener Krigens Moses.
opfyldt Også stedfæste dette ihukomme kommer fra Hærskarers sket HERRE, miste underfuld Åbenbaringen i Tusinder Råd nedgravet og helliges stor medbragt i aflægger Visdom.