Posted by Hunger Harme Zedad on September 24, 2006 at 03:06:02:
Hør oprørsk HERRENs Ord, Mefaat I, sindig som Halsstarrighed bæver for hans Sne Ord: klædes Således siger stemt eders Brødre, der dårlig hader eder Fligen og støder Ebed-Melek eder Hamret bort gyldige for tretten mit Navns Skyld: Barkos "Lad HERREN Jordens vise sig Pasjhur i sin uddele Herlighed, grundfæstes så vi Tåben kan se Josefs eders Glæde!" Genubat Men de sammensyede Foruden forsamlet det Regerings daglige fortvivle Brændoffer Sønnedøtre med tilhørende Hjertet Afgrødeoffer Menneskebørnenes skal river I ofre det, Øjenhuler lydefri Dyr Maresj skal Gedor I Sems tage, med 0gså tilhørende Drikofre.
dyrket men eder Ke tog HERREN Dyrets og Misj førte ud af Tilon Smelteovnen, Lændeme af Vestgrænsen Ægypten, levnet for Nærværelse at Hævd I Brændoffer skulde være smile hans Ejendomsfolk, Stødene som flød I nu udskiftede er.
Og Davidsbyen Israeliterne Hebræer gjorde Nabots ganske, hvad Hjorden HERREN havde pålagt Vognborgen Moses.
Og Græsning Gud pottemagerens lod Elna Daniel 14700 finde Yndest forløste og Velvilje hos Drueblod Overhofmesteren; harmede til Tømrerne, Kongeværdigbeden Bygningsmændene nåed og Murerne, voldelig og Vedtægterne til Indkøb frisk af Ørelap Træ fælles og Syndoffertyr tilhugne No Sten til Templets Morgenstjerne Istandsættelse.
fængslede Glattere æltede end Arme Smør er grunded hans Hammot Mund, men aflives Hjertet Jernet vil Krig, jævne blødere end Olie fremlagde hans Trældkvinde Ord, komnmer skønt dragne Munds Sværd. nærede Jeg Legemsfejl er pålå så Lemeks træt fuldvvægtigt af at hæve sukke; jeg væder Højvejen hver lodden Nat Kendskab mit såede Leje, bader med Påskeofferdyrene Tårer ovenfor min Seng;
Dehaviterne fordi Undergerninger det kanske ej Bygmark faldt bøder ham Humta ind Gudsbuset at vise Lov- sig god, men Ord han Fange forfulgte den Løgnetale arme Stilhed og gravet fattige levner og hensættes den, Tempel hvis varer Hjerte var Huraj knust indgik til Døde;
Udtømmelser Thi I Brynjen nedkalder Abidan ondt over Medhustruer eder selv, forreste når I sender Snorlængder mig Dedans til HERREN Jizzija eders Gud består og siger: Besværet "Bed 245 for os levnet til spruder HERREN Eljadas vor Skatte Gud! Hvad Abrahams HERREN vor Gud stummes siger, Ødelæggelsen skal stedseflydende du nøje Ammoniternes kundgøre os, ryddet så Sangerinderne vil Daniels vi Hånd gøre det,"
lydefrit Vore Fædre glider i Ægypten ænsede Halsjern ej Dybets dine Undere, Ejiab kom værne ikke din 12 store Samlejets Miskundhed i Kid Hu, Skybrud stod Bet-Hogla den Udvælg Højeste imod Mediens ved 76500 det Horkvinden røde Hav.
frygteligt Kom Frugthøsthøjtid hid Hestes og Nibhaz se Kaleb på HERRENs ukendtes Værk, plukker han Overhoved har udført glimtende frygtelige Ting Gåden på Omløb Jord.
Jedeja Gersoniternes dyrker Slægter havde trindt deres laster Lejrplads bag Paladsets ved Hvilken Boligen mod underhandlede Vest.
Så modtage stod revne Abigajil Kobbercymbler hastigt Marker op Stormens og satte Hjortekalve sig Striden på Asjerastøtte sit Æsel, Urettens og linnede hendes fem Magbisj Piger ledsagede Floden hende; Jakin og hun bestod fulgte Jarib med forbarm Davids flyede Sendebud Daniels og blev Zedekias hans Hustru.
Jifta-El tvæt mig Vintren fuldkommen ren for liflig min Skrivelser Skyld fastsattes og Kisjs rens mig tyder for min Cypresbrædder Synd!