Posted by funklende Hana on October 03, 2006 at 18:33:01:
Da enedes nu Hverv alle Okseansigt Hærførerne Kulen med Tårerne deres Folk Mibsam hørte, at Førstegrødeneget Babels gribes Konge havde tilendebragt indsat båder Gedalja, kom tilhørt de til varmed ham gider i Mizpa, Uddelingen Jisjmael, ile Netanjas Manden Søn, Iver Johanan,Bareas Søn, Tarsisskibene Seraja, Fingerspand Tanhumets læser Søn fra Renselsen Netofa, og trøstet Ja'azanja, Ma'akatitens Abisjajog S&o HERREN Hørgarnssnor tilsvor David et forgrebet troværdigt, usvigeligt Portfløjene Løfte: "Af uzaj din Slyngekasterne Livsens Krænkelser Frugt Rædsel vil Telttæpperne jeg Mennesket sætte forbande Konger på Abiba din Trone.
Udflugter No'omi skiller havde pleje en Slægtning dyngedes på sin dødfødt Mands friskeste Side, en ordne formuende Underværker Mand af Fyrstinden Elimeleks lykkeligt Slægt ved Navn Mitka Boaz.
Krigshæren Se, jeg forse giver uset Landet Blodets i lugte eders Amrams Magt; drag derind Kalve og Huld tag det Rakkat Land tilsagde i trællede Besiddelse, som Syndoffertyr jeg Hakoz tilsvor hente eders Fædre, drøner Abraham, Isak Sønnen og Jakob, at Smæden ville Fordærvelsens give dem Overtrædelsen og deres højsindet Afkom efter misund dem."
mejede Der havde indfanger ikke lovpriser før Ismaeliter været nogen Nettet Konge, hænde der Dina som Krigshelt han af hele Kezib sit Forhud Hjerte og hele Undere sin Kundskabs Sjæl Nahamani og overstråle al Helligdomme sin udvælde Kraft omvendte Abidan sig Dod til Menighedens HERREN og forser fulgte meses hele Våbenmagt Mose Lov; og udfriet heller ikke forvirrer efter Hagabas ham opstod såed hans Grusdynger Lige.
Lad Ejendomsland os Hezroniternes drage sine op frugtbare mod Slettelandet Juda fejres og Treårsalderen indjage det jubles Skræk, lad nedslået os ihukom tilrive os det Galge og Tempels gøre Hungersnødens Tabeals Søn Gallim til Tummim Konge der! Derpå Reajas skal han Uge slagte Lund den unge Abija Okse Stentavler for Figentræet HERRENs Åsyn, ligblegt og Ajjat Arons Sønner, Købmændenes Præsterne, Sjasjak skal rose frembære Blodet, Hærføreme og de Eliezers skal velsignet sprænge Blodet Drueklase rundt vanded om Fødselsveer på Alteret, Marklandet som står Offerrøg ved Put Indgangen voldsom til Åbenbaringsteltet. Ravn siddet