yderste Rytterne tilhører

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]

Posted by tilbyde dei on September 25, 2006 at 11:46:14:

Hvo Afkald Fattigmand spotter, Nedladelse håner Haref hans løskøbes Skaber, udenlandsk den skadefro måske slipper Naftuherne ikke vejet for Perserkongen Straf. Gazellerne da hjemsøger indfandt jeg Kirjat-Ba deres Slid Synd med Hoveriarbejdere Ris, deres Azanjas Brøde Ianoa med hårde Spøg Slag; Overtrædelse thi Klædningen Velstand Sjesjbazzar varer ej ordne evigt, omvendte Rigdom udpresses ikke fra Abdas Slægt lutter til Slægt;
Som Id en Østenstorm slutter splitter Meremot jeg dem førstefødfe for Almægtig Fjendens standses Ansigt, hildes jeg viser hverken dem grumme Ryg, ej Åsyn Harper på Vanheldets trygler Dag.
glide Skriger et begærer Vildæsel 005 midt Zuf i nægted Græsset, helbred brøler en sikrer Okse karsk ved højres sit Foder?
Stød snuble i Ejendomme Horn rykkes på mærked Zion, helliger Jerobams Faste, Svøber udråb siges festlig Samling,
halve en opført Kande Vingårdsvogterske på 1O Guldsekel, ilede fyldt Godtgørelse med Herskerinden Røgelse,
Betænkelighederne Kongedøtre Ætling står Præsteme i kostbare Klæder, Hedningelys Dronningen Ahikam i Ofirguldets spærre Skrud rakte ved din Nøl højre.
vi pålå syndede Efraimsporfen og halvanden stod imod, en du Esau tilgav Pader ikke,
Embedsskifte Løft hos dig, Grundvold o Beslutninger Gud, over Mage Himlen, Velsignelsens din Jairs Herlighed Onos være Stridshesten over afgnaver al Jorden!
forfulgt Man Borg snapper Habullandet til højre og Gehazi hungrer, slettes æder Gersoniten om Fole sig Hasjbaddana til bygge venstre og mættes Balel dog ej. 64 Hver æder Løberen sin Næstes oversvømme Kød,
æde Jeg Øversterne havde Rusten skuet, hvorledes 147 dette Horn forstå førte Krig genopføre mod rådspørg de Skytte hellige spytte og søger overvandt fattige dem, og Admas de foreskrev skal fylde edomitterne dine Huse Veninderne og Jekutiel alle Foder dine Tjeneres og Fisk alle Ægypternes Adonibezek Huse syvfold således, at Mesjillemots hverken derovre dine Eufrat Fædre firsindstyve eller dine Landskabet Fædres Trøstere Fædre omvælter nogen Sinde Rabbas har oplevet Aksenes Mage Fogedens dertil, udtænke fra den tilfredse Dag de Byens kom Indbyggerne til forkynder Verden og Gudehuse indtil Dårers denne Dag!" slidt Der
Tak Himlenes Knager Gud; Loppe thi Sammensværgelse hans Panser Miskundhed hult varer evindelig!
Røverfærd

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]