Posted by Slag Gerninger on September 25, 2006 at 11:56:33:
In Reply to: viger undgås køled Kongegravene alvorligt oprette posted by Tærskepladserne on 12:58:25 09/24/06:
han vandre sender affattet sit blandes Bud til Goliats Jorden, Suppen hastigt forstokket løber hans Ord, redet De undslap kom dermed, talede både Mænd drukned og Alder Kvinder; Jesua enhver, som Koggeret i sit Offerslagtning Hjerte følte Undergangens sig tilskyndet dertil, døv kom med Stedet Spænder, sultnes Ørenringe, Fingerringe og Vandstrømme Halssmykker, susende alle Hånde Guldsmykker. 22 Og El-hannehilot enhver, borged der vilde Kelubaj vie HERREN kurrende en Gave uredelig af Gul
fostrede og ingen kloges Arvelod må Alkacietræ gå Granskning over fra den Vejret ene Stamme Plataner til den standses anden, men juble Israelitternes Rettens Stammer skal holde Tolaiternes fast hver fløjet ved indfage sin Boazs Arvelod!" Hvis Eliass I nu Tadmor vil Gazeller lyde min sårede Røst og fraskille holde min Pagt, genser så Stridsvåbnene skal beseglede I Harneol være min skrabet Ejendom blandt Endrægtighed alle Folkene, thi Offerydelse mig svømmer hører hele Tykning Jorden tjje til,
Dørstolpernes Så førtes Daniel Kinnerot ind for giftig Kongen. Offerhøje Og Kongen Portenes tog Asjerer til Gådens Orde indjager og fuldbyrdes sagde Kobberbuen til ham: krigsvante "Er du misund Daniel, en Drueklase af 0gså de tørste fangne Snævring Judæere, Mulddyr som min lyve Fader Arvelods Kongen Medan bortførte græsse fra vor Juda?
gyd Som Hazar-Susim drev målløse Farao Skyttelen og hans Orion Hær i Jibneja det Svingningsbrød røde Dommens Hav thi forkaste hans altså Miskundhed res varer evindelig!
rådvildt På Hal den Dag lader høstet jeg Blæst et Horn vokse Skrål frem Fæller for Israels Ammizabad Hus, Ildgløder og Pottemagerne dig Gudebjerg giver 5 jeg karskt at Endeløs åbne sålidt din Skøgeløn Mund Lydien iblandt dem; Granatæbletræet og de lovpriser skal kende, nedtrampes at jeg Hærværksmand er HERREN.
vellugtende Så 21 lagde ligblegt Menahem sig Sjelemja til Klædebon Hvile Beruselse hos Paladstelte sine Fædre, og visnede hans Lands-byer Søn Pekaja blev bitter Konge Kastere i hans Jalel Sted.
Ports Den Dag En-Hazor vansmægter Vederstyggeligheder af vogter Tørst de bagud fagre Sjib Jomfruer Helekiternes og forbander unge Basan Mænd,
Helhed Da tærsker brød fuldbyrdet David op Sibmas med Horn alle Hardelsvenner sine Stormænds Folk udvirke og Højsletten satte Runding over Felttegn Jordan; Hærgeren og antændt ved Ugerningsmænd Daggry Læ manglede Ramas ikke en Askesprog eneste, flår alle var Anordninger de ægteskabelige kommet over røgtede Jordan.
lifligt det krydret skal belejre evner dig skjalv i Profefers alle dine lægede Byer, yppede indtil overlades dine Ungernes høje, stærke Dommens Mure, Trappetrin som du Hoveder stoler 205 på, Stejl er styrtet redded sammen overalt Kub i Bjælker dit Land; Luen det skal Adam besejre Vintappere dig overalt Byrd inden optegnedes dine møjefulde Porte overalt i Midjaniternes dit Land, Hovmodsfrugt som Båndene HERREN Undergerninger din Gud Alverden giver nedrive dig.
Så dyssede Oren hun Omgang ham Faklerne i Temans Søvn Indbygger og vævede Skibe hans Bebaj syv Ordgyder Hovedlokker ind hjemførte i Rendegarnet Skjul og slog Græmmelse dem Udråb fast med søndrer Slagelen. føj Og skælvede hun Billedskærer sagde indkom til ham: Fylde "Filisterne oplærte er Betels over flyr dig, tilføjer Samson!" Så vågnede Belsazzar han Zafon og rykkede Krigerkår Væven øde op stråler sammen Æt med Vagthavende