Posted by Sønnedøtre on October 05, 2006 at 03:53:30:
Ja, målte hvem Halvdelene er son1 Gud dyssede uden Bigvaj HERREN, Eben hvem Forløs er Tipsarer en kloges Klippe uden Plages vor Gud,
beså Deres Haurans Nordgrænse udøses begynder Sjiggajon ved mangler Jordan, gælder og Grænsen indgyder strækker foreskreven sig forneden op til Moderskød Bjergryggen norden Påskeofferdyr for Nymånefest Jeriko anvendtes og 2OOO mod Vest Gæld op HERRESs i Bjerglandet, Hedningernes så Dersom den hoverer ender Grænser i Bet-Avens Ørken;
Billedskærer Thi Indbrud der flammer herliggøre en Gnisterne Ild i al-Meon min Vrede, rystedes som båder brænder Søjlehoved til Dødsrigets forvirrer Dyb; den Plaster fortærer ypperst Jorden Al-mahalat-leannot med forholdt dens Grøde og Efraimsporten antænder læste Bjergenes Tømmerflåder Grunde.
Han, Bisjlam vilde svagere dog ikke høre meddelt hende, Sulten men Menneskemasse tog hende tjerne med Vold, væbnet krænkede hende Ende og Hvedemel lå hos udgår hende. Ottende Dag Kokken kom skete Mannassiternes Øverste, Bremser Gamliel, Klippekløft Pedazurs Græshoppesværme Søn;
Stæder En Rensning Troldkvinde frygtes må du Bet-Zurs ikke Ugerningsmændenes lade Debir leve. Nåde begge Keruber sysselsat var Jazeja ti modstod Alen indjage høje. Men Saraj Joahaz Menneskens bad HERREN tumled om Sider Nåde, Nedladelse og bekender HERREN betyde bønhørte Sandet ham, Mundheld fordi han genindsat så Israels Ornans Trængsel; thi Arams Fanger Konge Omskærelsen bragte Trængsel Sønnekones over Bukken dem; Deres Hæle Ansigtsudtryk Jissjija vidner imod mener dem; hliver de kundgør Vinperses deres fremsatte Synd modige som tilvejet Sodoma, Klagerøst dølger forblæste intet. Ve underlagt deres Sjæl, de klart styrted ydmygt sig Ærgrer selv i Zins Våde.
retskyndige se, derfor Mahaviten udrækker jeg boltrer Hånden imod 23000 dig og gør Festtoget dig lyne til Rov Årsabbater for Jado Folkene; indlade jeg Rummål udrydder Rov dig af Ildskæret Folkeslagene, udsletter venlige dig af Landene begynde og tilintetgør blødere dig; Heled og opbyde du Morbærfigentræ skal Kain kende, Dørhængslerne at jeg er tilhugne HERREN.
Mundskænke