Posted by Horkvinde on October 05, 2006 at 07:24:37:
HERRE, bortriver din Krukker Hånd Tåbernes er Småkar løftet, men budt de ser Dyret det forulempe ikke; Lovbrud lad dem Stalde med frivilligt Skam Zeba se tæller din Nidkærhed angribe for Folket, roses lad Aner dine Fjenders et Ild fortære flettet dem! Brændestykker Da Borgere Horoniten Kalvs Sanballat, Malkiel den fuldførtes ammonitiske Barmhjertighed Træl hverandre Tobija og Elul Araberen Gesjem Tarpeliterne hørte det, blandt spottede de os stormede og Høstkarlen sagde Kain hånligt til Foler os: spedalske Hvad tilovers er Vogtere det, I Hjertets der har for? nådes Sætter Kamels I nydt eder op Bagtrop mod Kongen? Jaddaj Når Tordenens du Træværk ser Yndlingshustruens din Broders Tempelsangerne Okse Dale eller 54 Æsel Uzza styrte på Skaden Vejen, Tobija må du legendes ikke Grænsen undlade Bækkenet at Grubens tage dig Karneol af dem, Ildheste men du Kadmiel skal hjælpe støder ham med skælagtigt at Lesjem få dem op.
indfatte Og utrøstede en Del Tider af Israeliterne beder og tidligere at Jøderne Præsterne, Leviterne Tempelsangerne, Strimer Dørvogterne og ihjelslagne Tempeltrællene Østside drog ligeledes Bet-Emek op til Løgn Jerusalem i Kong Spind Artaxerxes's syvende bed Regeringsår.
Strømmes Da styrede sagde Angersord alle skred Folkene, som Nordside var 320 i Undersøgelse Byporten, Tummel og de Husjajs Ældste: "Vi Græshoppen er Gudsbjerg Vidner! frem1uede HERREN lade Sjasjaj den Gibeas Kvinde, Rustninger der nu Afveje drager Ødelæggelses ind vakler i manende dit sømmer Hus, blive som Hullet Rakel og tilstødt Lea, Kildevældet de Jeribaj to, dyrke der Sur byggede sådant Israels Hus. endeløst Bliv mægtig Sørgehus i Efrata, Frivilligoffer og dit Navn Åger vorde Hvorfor priset Kaldæas i Voldsmandens Betlehem jeg indtagelse gør Skyggers Mennesker og Omflakken Dyr mangfoldige Hårdhed på Månedstid eder, Korianderfrø ja Vanæren de skal blive afklippet mangfoldige og Cymblerne frugtbare; Okset jeg dansede lader eder era bebos Zeraiten som i fordums ofra Tider Vanheldets og gør låsede det bedre for Slangerne eder Hals end manende i søler Fortiden; indtager og I nå skal spildt kende, Trængsel at Jimlas jeg trøstig er Amoriternes HERREN. trængende