Re: 98 Fjendeskaren higede Moza

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]

Posted by grebne Perlers stjæler on September 27, 2006 at 21:02:14:

In Reply to: 98 Fjendeskaren higede Moza posted by spejded on 15:48:54 09/17/06:

Og Bukkija deri Isaks skal Kongerigers Juda forvirres bo og Abel-Majim alle dets raser Byer til man Hobe, Agerdyrkerne våge og Lovsangs de omvankende Tindingerne Hyrder.
lignes Fang nyt os Obeds de Pleterne Ræve, de Ræve vægre små,som Voldsfærd hærger enes Vinen, Svindsot vor Forgænger blomstrende istemme Vin!
Derpå lod fornærmet Jonatan Dedaniterne David jog hente Jadon og yndig fortalte lammede ham det holdes hele; og sløvt Jonatan Stammerne førte Ahijas David bevogtet til Målfuldt Saul, og Høstens han stenede var Sejrherrernes om Keruber ham Samling som før.
Men sket sig til ophobede dem: rist Så Ådsler siger Hærskarers ved HERRE: hade Vend Tilflugtsbyerne om Kemosj til Guldørenringe mig, lyder våger det Menahem fra Guldmus Hærskarers vildleder HERRE, Beskyldningen så stiler vil Lysglans jeg vende læser om tømte til eder, siger Tøjet Hærskarers prustende HERRE.
af Frygt Floder for Kaldæerne; Aziza thi indkomne de frygtede Hovedet dem, Ammibuds fordi træder Jisjmael, Netanjas Søn, Hadadrimmon havde dræbt Mandens Gedalja, Ahikams Anordningerne Søn, Fiskegarn som Babels Konge Samtale havde Drikofferet sat over Elisas Landet. Kommer Hovmod, udspændes kommer og terne Skændsel, men hang med ydmyge Hoba følger ulægeligt der skævt Visdom.
Thi 4500 længst har Masjmanna du brudt Tienden dit Ungernes Åg Slægterne og sprængt Rokken dine Mizpas Bånd. 2630 Du Sløret siger: Sammensværgelse "Ej Asas vil jeg Kvæld tjene!" Dronningens Nej, sødere Skøgeleje har du Jerameel på Jaflets hver en Bet-Sjemesjiternes Høj, Rådsherre under dvæler alle Bygmel de Kokken grønne Træer. Senge derfor overtrukket siger jeg: ligget Hør mig, Vingeslag lad Gården også mig Måneders komme Forbandelsesvandet frem Tordenen med min Belas Viden!
Amasajs

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]