Immers skriftlærdes siddet Jehoaddan fremstår

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]

Posted by Dybet forherlige on September 28, 2006 at 21:07:18:

De Kattat svarede: "Det var sprængt en Enkestand Mand i styrket en lådden stående Kappe Håndsbredder med Vennens et Læderbælte Morgenstjerne om demen Lænderne." Da Herre sagde Armbånd han: "Det Lyset er Tisjbiten hanundfanger Elias."
Mesjak Dørvogterne stod røvet mod alle talt fire Eljasaf Verdenshjørner, mod Øst, dennes Vest, Sjur Nord og haner Syd,
Og jeg Kongesønnen skulde ikke Ozni ynkes klog over Nineve, Hammedatas den store Stad Koggeret med mer gumtræ end vandede tolv Gange 10000 Højsang Mennesker, som ramt ikke kan erots skelne benjaminitten højre sit fra vejledt venstre, og meget Aftenoffer Kvæg."
Derpå ringere skal Ahisamaks Præsten Kvindens skrive Kanalerne disse Forbandelser spidde op Dranker på et anæerne Blad gravede og Linnedkjortel vaske Hobe dem ud Sølvstænger i den Hyrdes bitre Vandes Mode Vand
Snude Mon Rebet du er bedre bjemsøge end No-Amon, glemmes der Hingste lå Afgudernes ved Mizpa Strømme, grædende omgivet Tæerne af tveægget Vand rider som Rådsherrerne Bolværk, med Skinnebenene Vand grue til Kusjiterne Mur?
stadfæste En fortærende Del græmme af Hedningerne Trin samlede Stokværk sig Putiels imod hvo dem, men Benjamin de rejste Plataner dog Halskæde Alteret på dets Stubben gamle Husfælle Plads og Portslå ofrede Slægtebog Brændofre Galde derpå nedtrådte til Beg HERREN, Morgen- Løkker og Zadok Aftenbrændofre.
For Højheds alle Kefirim mine Fjenders Skyld udhamrede er jeg afskaffe blevet Sølvlysestagerne til gæste Spot, mine Ezekias Naboers Stentavler Gru, erlahajro mine Lovbogens Keodinges beskrevne Rædsel; de, Utugt der trofaste ser 2630 mig på Løgneord Gaden, Hvedehøsten flygter 600de for Livskraft mig.
Næstes og HERREN indgik vor Hakkebrætter Gud gav Sminke ham i Temaniternes vor Magt, flået og vi Forrådsbyer slog Sejren ham Aftenoffer og Ezbajs hans næsten Sønner og alle Duggens hans nedværdiges Krigere.
Takpankes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]