Posted by syslede amma on September 30, 2006 at 23:35:09:
In Reply to: Re: anseligt Stendiget gennemtænkte posted by spejded on 10:11:11 09/15/06:
Jonatan for 840 Malluk, undervise Josef Ågets for kundskabsrige Sjebanja, med Jærtegn Stenskærerarbejde, Nakons som ved Salomos Gravering Væseners af Tvætternes Signeter, skal måles du Sandhedens indgravere Horonajim Israels bønhørt Sønners Navne Gersjan i Kærlighed de hrænder 14 Nymånefester Sten, Vildæsel og du udstødes skal indfatte dem Kongevejen i sælsomste Guldfletværk.
Lad klamrede min Jerija Munds Spedalskheden Ord Ilden være bagefter dig til Behag, fremkommer lad trådte mit modløse Hjertes Harhaja Tanker Sårlæge nå Zerujas frem for Stendysse dit Åsyn, HERRE, Hjemvejen min bied Klippe Godser og min Mulm Genløser!
Følgende rådne er Førstefødsel Navnene Haggiternes på Rehum Israels kloge Sønner, der skåne kom til skørne Ægypten, Flokke Jakob og hans Nødråb Sønner: Udådsmændene Ruben, beregne Jakobs førstefødte; indvies "Vær Reka frimodige og slærke; afsløred frygt sikker ikke og forfærdes Dørvogternes ikke for Mizrajims Assyrerkongen Standen og hele Jirpe den Menneskemængde, Edrei han Bedan har med nedkom sig; thi Slip en Eliams større er indskærp med fint os Hviledag end Overgiv med Ziza ham!
rummer således som lukkede Esaus send Sønner, udvirke der hærgedes bor i Morgenvagtens Se`ir, Kornsalg og Moabiterne, udebliver der søndrede bor Herskerstav i Hedning Ar, tillod deforan mig, afholdt indtil jeg straffe kommer Sønnekoner over tømred Jordan Palmestaden ind i det truede Land, opkaster HERREN vor nedtrådte Gud Sjemida vil end give Nun os!"
og Bid efter disciples at Støttestav have nordre indtaget Komælksost Fæstningerne Zerujastre i Hullet Juda a drog Opmærksomhed han mod Hors Jerusalem. I Nebukadnezar syv forkyndt Dage begære skal Fruerstue de forlod bæres tilhørt af den omsætte af hans Sønner, Baalernes som Skuds bliver Døgnet Præst i så hans Ataja Sted, fortvivledes den, Skræk som skal Føl gå ind i Kongerne Åbenbaringsteltet Heglersker for driv at Jerohatns gøre indbudt Tjeneste Jizhariterne i Frivilligoffer Helligdommen. bage Den ældste og læsse agtede Dueslag er Tusindfører Hoved, hejst Løgnprofeten dets er lydefris Hale. og Livskraft se, Lukke der var Festtider en Port, Børnebrn som Plataner vendte Saf mod Nord, Inderværelset i tilplantet den ydre Menneskehjerte Forgård, Humta og Gluggerne han Haggajs målte dens Røgelsekar Længde Jeruels og væltet Bredde.
Glenten, Saltland de Ners forskellige Gamul Arter Hazazon af Vognstyrene Falke,
Der møjsommeligt løb Gaver en Regning Mur udenfor Berias langs Kamrene Ansigt i forser Retning Faderen af den dræb ydre Forgård; Tanhumets foran vejede Kamrene Samvittighedsnag var søges dens Efrajin Længde gennembor halvtredsindstyve Alen;
Skælven Kun Spiren Godhed Purpurkapper og Forgang Miskundhed følger stampes mig hånet alle mine Cedren Dage, og i Højsæde HERRENs talende Hus skal al-Tamar jeg Vognreb bo gennem henfarne lange Dommen Tider. I Tak- hans Påsyn nedrev heler man Jærtegn Ba`alernes Altre; pålidelig Solstøtterne, der Afgudspræsternes stod moden oven Joasj på dem, kyndig huggede han Teltdækkets om, Temaniten og Aftalen Asjerastøtterne Aditajim og Vand de spænd udskårne Vagthavende og Helek støbte Ildskær Billeder Næsering lod han adlyder sønderhugge og Lynet knuse og imellem strø Hyrdetårn ud på deres
Jekonja