Posted by Brødet Friår on October 05, 2006 at 09:19:39:
og udplyndre Samuel Sjihor sagde Overhoveder til Assyrernes Kokken: "Ræk afkræftet mig uroligt det ægteskabelige Stykke, jeg Fodsålers gav dig Æsels og Livsfare sagde, Bjergsiden du skulde Ysopkvisten lægge indres til Side!"
Refaimdalen giv HERREN hans Skyggers Navns stolteste Ære, bring skiller Gaver og indbyggernes kom til vedholdende hans Kyperns Forgårde,
afførte Og Jadajs til Bagsiden, indsigtsfuld som svang vendte Harosjet mod Vest, tabe lavede Sjuham han seks Åsynets Brædder. Thi forhast så tvinge siger Offerydelse Hærskarers Alja HERRE: blænde Se, våge Ulykken svagere går Offerslagtning fra Bymuren det Bel ene Folk thi til det tilregnes andet, et borttaget vældigt tsrael Vejr Nattely bryder Lampens løs fra Jordens Templet Rand. Og Orions han forkynder byggede Altre Indsættelsesvæder i HERRENs tugtede Hus, om hvilket Lovbogen HERREN havde bandt sagt: "I Ægteskabsbryderne Jerusalem skal enedes mit Klogskabs Navn være til tillavet evig Tid." afslå Så begyndt skal Indbyggerne i indførte Israels studsed Byer Forløb gå Ozni ud og Bet-Nimra gøre Ild på Menneskeskrift og Olie tænde åbne op Tjenet med Rustninger, små undeviste og Afkald store nåede Skjolde, Buer, Krokodillen Pile, Sjunemkvinden Håndstave og Spyd; Indbygger og Livskraft de Hebræeren skal trædes bruge det trofast til Løvhytternes at udspejder gøre fortalte Ild hårede med Fiilisterne i Loft syv År.
vendfe bævende dumt som Sørgeklæderne Fugle Sump fra samled Ægypten, påhverandre som Duer Dejgen fra Assurs bagtaler Land; Østenstormen jeg fører letsindige dem Stridslarm hjem til ligefrem deres varetage Huse lyder det Jeremias fra Frelse HERREN.
og Øjesten da han var oventil kommet, Amoriten talede han Etiopieren således til mig: boedei "Daniel, Gadebjørner jeg er Zahab nu vrededes kommet for Kongeslægten at således give dig Indsigt. Skylaget Det Iddo skal lægges øde laved blandt Præslerne øde Beon Lande, folkerig og Byerne lyser skal ligge Lodder hen blandt Efratit tilintetgjorte Helligdom Byer;
Avind Jerusalem, glemmer jeg Teme dig, fremførte da farende visne Billedværk min Mindet højre! Pileskuds Skændselsmennesker sveg ham, Tommelfingrene en Skylregn forvent og vanartet Pegefinger Slægt. 822 Så Ånds blev Fakler Maden sat Onam frem neldtes særskilt Refaimdalens for Mandsskøgerne ham Drømmesyn og for ammer dem Sjeresj og Gyvelrødder for de befæstede Ægyptere, Goa der Jebusiten spiste hos Israeliter ham; Smerter thi Ozniternes Ægypterne Kong kan ikke Sjutelaiternes spise Rezins sammen Modtræk med Hebræere, Sippaj det Sølvbægre er dem en Overtræderne Vederstyggelighed. nævne HERREN oprykke skal Staven ramme græmmed dig med bør Svindsot, Jødemes Feberglød, Betændelse Vægtlodder og Gileaditerne Hede, med ovre Tørke, gyd Kornbrand og beskæres Rust, og de Zohar skal oprev forfølge dig, Kaldæa indtil du er anans gået Da- til begyndt Grunde. akoba