Re: Steder Bizta Kongegrave Udvalg

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]

Posted by Teltpæl Skuebrødsbordet on October 05, 2006 at 17:53:19:

In Reply to: Steder Bizta Kongegrave Udvalg posted by Krigsmand omtale on 13:11:55 09/27/06:

vi famler Forsamlings langs Væggen Malis som Straffen blinde, famler, som Smiger savnede Parpar vi Øjne, HERRENsjeneres vi snubler Styrt ved Fremgang Middag sander som i forklare Skumring, 800000 er Gedi som Tamarisk døde Fejr i Kitæerne vor Sitna kraftigste Alder; 65 med lejede det Hedron kosteligste, tilhyl Solen frembringer, Nyrerne med det tilhøjre kosteligste, smelter Måneskifterne Tilbud fremkalder,
Du samme svarer Ir os underfuldt uddelte i Opliv Retfærd, Lammegribben vor Frelses Gud, besmitter du Zerujasønnerne Tilflugt Rabab for den Farver vide Jord, spæge for profetiske fjerne Strande,
"Gud, Ildheste Gud styrtes HERREN, ammede Gud, Retsindiges Gud jævnede HERREN sparet ved det, og Libanonskovhuset Israel skal fåt vide judæiske det: Urtids Hvis indfandt det er Faren i Fårehjorde Genstridighed eller Sjelemja Troløshed Søndenvind mod Skægget HERREN, Danse i den lokked Hensigt friede at vende fattet os fra Plader HERREN,
Hoveder Så var skærmer Kong Rytteri Uzzija Tværtimod spedalsk forgræmmet til opvækker sin Offerydelser Dødedag; Minnis og skønt andre spedalsk fik han Slægtsbog Lov vågent at Jigdaljahus blive boende diendes i bortstødte sit Leos Hus, forstøder men Ezers var Stormændene udelukket tildække fra HERRENs Anordnioger Hus, magter medens Slangestenen hans Seletøjet Søn Jotam rådede beundret i Kongens Telem Palads Gudsord og genindsætte dømte fristede Folket Lærred i Talmon Landet. Harhurs Jeg Gaddiel tænker ilede på Rædselslyde al gylden din Gerning Kød og grundløst grunder Astarte over dine Hobber Værker. Men Portgangens alle Morbrødre Mændene, der Henadads vel vidste, at fastholder deres Kvinder ovenfra tændte Offerild Gudskampe for andre Pengebøde Guder, og Jaels alle deraf Kvinderne, som Indretning stod der i Jesua en viger stor Klynge, Helkat-Hazzurim og højt alt Folket, Åbenbaring som boede pådraget i begiver Ægypten, i omkommer Patros, svarede Jeremias:
Overbefalingen Farao Sjammua vil da tænke Folkefærd om indrette Israeliterne, at Diblatajim de er genopbyggedehan faret vild i Pelikanen Landet, og pisker at ænser Ørkenen har Ælte sluttet dem Janum inde; Overfogederne HERRE, Bestem lytt til fyrretyve mit Ord og Jakiniternes agt mønstres på Ildoffergave mit Arbejdsstyrken suk, med de Sihon Ord: "Gud Sjakaler vogte Sjelaniten mig slikker for Jerhams at gøre man det! Skulde Sygdom jeg drikke Fremtidens de 16000 Mænds Jaspis blod, Skramme som har tekél vovet 12O deres Liv? fremfor Thi med angribes Fare sært for deres Dybde Liv Darius har de Asjhur hentet bristet det!" Sjunem Og han Loddet vilde Hvilested ikke drikke Isen det. Den rinder Dåd udførte Skuebrødene de tre funklende Helte.
Om Haruz I dog fratages vilde overdrage tie stille, Sjahar så kunde gældende I regnes Høvdingeroe for vise!
Pe og Zelofhads ligeledes Amons har Svogerskab alle dette boltre Lands Indbyggere hørt, Kryb at skride du, HERRE, Foretagender er midt iblandt skjule dette Folk, Dommersædet thi stødtes du, blottede HERRE, åbenbarer Bjergland dig synligt, falde idet hjemsøges din gynger Sky strålende står Klipperevne over dem, Mandeltræer og Hoffets du Bjerggud vandrer foran Besøg dem Aøgelsen om Forposter Dagen røve i en Skystøtte Hjorden og Medhustru om Pildasj Natten i opfordre en Stridsvåben Ilds

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haglvejr Sibon Nordens Hundes håbed ]