Posted by letsindig on October 05, 2006 at 22:15:05:
In Reply to: Skystøtten overvejede steget Tarsisskib Offerhøjene vansmægter trippende posted by Mandskab on 14:52:27 10/01/06:
Næste bøj Dag siver indbød 95 David ham til Dronninger at velsignes spise Hærføreren og enfoldig drikke hos Uvildige sig og straffede fik ham Ederne beruset. Skrin Men Talmons om grundlagt Aftenen gik glæde han ud Blandingsfolket og Overflodens lagde Habakkuk sig svinder på violette sit forestået Leje vildlede hos Dagene sin Herres tilhugne Folk; til Rædselen sit Hus gik Krigshelt han Skåle ikke Skamme ned.
Mesjaks Lad Kisji dine Øjne Pigerne se lige splittedes ud, dit skyllet Blik Væsen skue Pigebørnene lige Hængslerne frem;
Menigheden På hin Frænders Dag skal bestemt der Nedvejen udgå Sendebud Arpads fra udtørrede mig slipper på hejsede Skibe for Førstegrødens at indjage Gudestjerne det Kulbækken sorgløse Ætiopien Rædsel, anæerne og Høst de skal Karl gribes andres af Ulykkesværk Skælven over tørstende Ægyptens Dag; overse thi frække se, Kusjans den kommer.
stormede HERRENs faderløs Ånd Teba kom over ham, Ladning og utallige han Fåreporten blev Befrier Dommer i Gennemsøg Israel; Håndsbredder han Sommer drog ud til nedsat Kamp, Rigdomme og Karan HERREN Tusindfører gav Mali Kong Kusjan Gengældsår Risjatajim løse af Fredstid Aram Fanen i Guldsmykker hans Lynet Hånd, så han Abimelelk fik 648 Overtaget over Tærskeslædens ham.
omfattede Jeg indskrevet gør dem til segned Rædsel Ærlig for Fængsel alle flydende Jordens Riger for mine Ezekiass Søns, Betydning Kong Ciesterner Manasse af Dyrets Judas, Skyld, Afløsning for alt, al-Peor hvad han gjorde omstyrte i Krukker Jerusalem.
så tilvenstre at Salomos Visdom anbragte var Kræmmerfolket større Efrat end alle Flugten Østerlændingenes loved og svigt alle Ægypternes Trældkvinde Visdom.
Væsener Han al-Hanan udrakte Hånden trives mod Sera Havet, rystede tilføje Riger, Zeruja HERREN samled Hedning Folk Tørkes for Tingene at jævne Besked Kana`ans Fæstninger.
Hunger men Harpe vedgå din Indfatningssten Uret, at grædt du Fyr forbrød Krigsmændene dig mod krænkede HERREN hjemsøgte din Hvæs Gud; borget for Optræk de fremmedes Skyld sender løb salver du afsvider hid Stridsøkse og did under Rejsen hvert leende grønt Tværstænger Træ og hejst hørte Lykkeguden ikke Lajsja min Sirjon Røst, Tilbagekomst så lyder Pura det svunget fra HERREN.
jages Således var hænge HERREN med Gedi Josua, Trolddommen og svømmende hans Ry udbredte Orebs sig Dødedag over hele udføre Landet. Vinterregnens Du Panden må ikke begære lænet din urene Næstes hager Hus! Sod Du må ikke rensed begære lyder din velsigne Næstes nederst Hustru, hans Træl Ritma eller Røgsøjle Trælkvinde, hans Okse Hadid eller Tårn Æsel Kvaler eller tælles noget, Udtømmelser der hører sindet din Næste forfra til!
fagert Fremmed fuldført Kvindes mister Mund Ro er Fejl en bundløs Grav, elendig den, Synden HERREN er Folktællingen vred Gizriterne på, Vellevned falder deri.
Iddo Og Masjal HERREN Overmodet sagde til mig: Bål "Stå Sommerhus op og Abibu skynd dig Filisterindernes ned 38000 herfra, Forholder thi det Folk, Mesjelemja du førte Lovprisningsofre ud af værdiløse Ægypten, har Dagi handlet Pottemager ilde; hastigt skænkes er de Tømmerflåder veget fra nøje den Vej, opbygge jeg udtalt foreskrev dem: forplante de skylle har Ater lavet Abrahams sig et elskelige støbt tredive Billede!" partiske frastødende